ציורי קיר לגני ילדים – מה זה טוב וכיצד בוחרים את הציור הרלוונטי

אומרים שהמבנה מלמד לא מעט על המקום. לדוגמא, אם נכנס למבנה עם קירות חשופים, בלי תמונות, בלי ציורים, מבנה שאין בו צבעים אלא צבע קיר לבן, זה יכול ללמד אותנו לא מעט על כך שהמקום הוא קר ומנוכר. אך אם ניכנס אל מבנה שיש בו הרבה מאוד צבעים, הרבה מאוד צמחים, ריהוט מיוחד, מקום שיש בו יצירות אומנות שונות ומיוחדות, סביר להניח שאנחנו נרגיש שהמקום הרבה יותר חמים, הרבה יותר נעים לשהות בו.

מן הסתם, גן ילדים צריך להיות מקום כזה. הוא צריך להיות מקום נעים, חמים, מקום שכיף להיות בו. מקום שכל ילד אשר נכנס אליו ירגיש שהוא נמצא במקום בטוח, מקום מוגן, מקום שמספק לו אווירה נעימה, חמימה, אווירה שלווה. כמובן שגם ההורים שמביאים לגן את הילדים שלהם, צריך להרגיש ככה, מעבר לזה שהגננות צריכות להשרות אווירה נעימה ובטוחה, כך גם המקום עצמו.

אחת הדרכים באמצעותן המבנה יכול לייצר תחושה נעימה, חמימה ובטוחה זה באמצעות ציורי קיר. ציורים אשר אפשר לצייר על גבי הקירות הפנימיים וכן על גבי קירות חיצוניים של הגן. אלה יכולים לייצר אווירה שמתאימה לגן ילדים, אווירה ייחודית, צבעונית ושמחה, שונה בהרבה מאוד מובנים ממה שילדים יכולים למצוא, בין אם זה במרחב הציבורי אליו בו הם ישהו עם ההורים שלהם לא פעם, וכן, במרחב הפרטי שלהם, קרי בבית ואפילו בחדר שלהם.

בדיוק כמו שניתן למצוא ציורי קיר לחדר שינה או ציורי קיר שיתאימו לסלון או לכל חדר ומבנה אחר, כך אנחנו יכולים למצוא מגוון רחב של ציורים, אשר יכולים להתאים לגני ילדים, השאלות הן, כיצד בוחרים את הציור הרלוונטי ואיך מחליטים מי יצייר אותו.

לפני שנענה על שתי השאלות הנ"ל, חשוב להדגיש כאן, אפשר לשלב ציור קיר בגן ילדים כבר מהיום הראשון, כלומר, בעת תהליך העיצוב של המבנה, ואפשר גם לשלב אותו בעתיד, עם הזמן, אך אז זה ידרוש התאמות מסוימות לשם כך.

איך בוחרים ציור קיר לגן ילדים וכיצד בוחרים מי יצייר אותו

על מנת לבחור ציורי קיר לגני ילדים, הרי שצריך לדעת כיצד לאפיין את הגן, כיצד לאפיין את המבנה, בין אם זה מבחינה מעשית ובין אם זה מבחינה רעיונית. כלומר, איך אנחנו יכולים לאפיין את הגן בצורה אופטימאלית על מנת שנוכל לשלב בו ציור שיתאים למידות וכן לרעיון של הגן.

למשל, יש לבחון האם מדובר על קיר גדול או קיר קטן, האם מדובר על קיר חלק לגמרי או קיר שמותקנים עליו מתקנים שונים שאמורים להשתלב בציור או שמא, יש להפריד אותם ממנו.

כאמור, זה גם צריך לענות על השאלה, מה הרעיון שאנחנו רוצים להציע באמצעות הציור, מה בדיוק הקונספט של הגן וכיצד הוא בא לידי ביטוי באמצעות הציור.

בהתאם לכך, אנחנו נבחר אמן שידע גם לייצר ציור איכותי, ציור מושקע, בקונספט הרלוונטי עבורנו. כמובן שאנחנו נוכל לעשות זאת, אם נבחר צייר מנוסה, איכותי, מקורי, שידע להוציא לפועל את הרעיון ואת הרצון שלנו.

לאחרונה נכנסו חזק גם מדבקות שם לגן – בצורה הזו הבקבוקים והצעצועים שאתם שולחים עם הילדים לגן – גם יחזרו. כאן תוכלו לראות מדבקות שם של תה וסודה