ציורי קיר תלת מימד – להפוך את החלל ליצירת אומנות חיה

אחד היתרונות של ציורים באופן כללי, הוא שדרך היצירה הם הופכים את המקום לחי, הם הופכים אותו להרבה יותר מעניין, יותר ייחודי, מוסיפים משהו שאי אפשר להוסיף לו בדרכים ובאמצעים אחרים. משהו שבוודאי לא נוכל לייצר ככה סתם, בלי להשתמש בצבעים ובאלמנטים שמוכרים לנו מתוך הציור.

זה נכון בוודאי כשמדובר על ציורי קיר, שהם הרבה יותר משמעותיים, הרבה יותר רחבים ומיוחדים, אחת כמה וכמה זה נכון כשמדובר על ציורי קיר תל מימד. מדובר על ציורים שמכניסים אותנו אל מקום אחר ויוצרים תחושה שיש בחלל החדר עוד מימד נסתר, אשר מתגלה בפנינו בצורה כזו או אחרת.

אנחנו יכולים למצוא ציורי קיר תלת מימד מסוגים שונים, בין אם זה כאלה שמציגים בפנינו דמויות אשר "כאילו" מתפרצות אל החדר, ציורי קיר שכוללים חדרים נוספים, ציורים מנקודות וזוויות שונות, אשר יוצרות תחושה שאנחנו יכולים לראות דברים שהם מעבר, דברים שהם לא בהכרח גלויים במבט ראשון, בוודאי לא כשאנחנו מתבוננים על יצירה כפי שהיא.

כפי שאנחנו יכולים לתאר לעצמנו, הרי שניתן למצוא אמנים אשר מתמחים ביצירת ציורי קיר לילדים או ציורי קיר לחדרי שינה של מבוגרים, ובכלל לכל חלל ולכל מקום, באמצעות סגנון של תלת מימד. כלומר, לא ציור רגיל שטוח, אלא ציורים "מהצד", ציורים שמתבוננים בהם כאילו אנחנו עומדים בזווית החדר ויכולים לראות את כל מה שמתרחש בו בגובה העיניים. זה הרבה יותר מעניין ובוודאי הרבה יותר מיוחד.

לפני שנסביר כיצד ניגשים לבחור ציורי קיר תלת מימד, חשוב להדגיש, לא כל צייר בהכרח מתמחה בכך. לכן אנחנו צריכים לבחון את מי אנחנו שוכרים לעבודה ועד כמה באמת הוא מקצועי ואיכותי. שכן, אנחנו לא נרצה למצוא את עצמנו בסיטואציה בה אנחנו בוחרים צייר שאין לו את היכולת לייצר עבורנו ציור קיר תלת מימד שאכן ייראה כך.

כיצד ניגשים לבחור ציור קיר תלת מימד

על מנת לבחור ציור קיר שיהיה תלת מימד, אנחנו צריכים לעשות כמה דברים:

ראשית, לבחור קיר שעליו יהיה ניתן לצייר ציור קיר תלת מימד בצורה יפה ומרשימה, מעבר לכך, אנחנו צריכים לוודא שאכן הוא פנוי על מנת שנוכל לצייר עליו ציור שלם.

שנית, אנחנו צריכים לבחור ציור שיתאים לחלל החדר, יתאים לסגנון ולקונספט שלו וכן לאווירה שאנחנו רוצים לייצר במקום.

שלישית, חשוב לבחור סגנון תלת מימד שאפשר לשלב בו אלמנטים שונים, בין הכוונה לאלמנטים של פריטים נוספים, פריטים שאנחנו יכולים לשלב בסגנון או בדרכים אחרות.

ארבע, אנחנו צריכים להקפיד גם על החומרים בהם משתמשים לצורך יצירת הציור, זאת בשביל שנוכל לצייר ציור קיר שיישמר זמן רב. זה נכון לגבי הצבעים וכן לגבי חומרים אחרים שיכולים להשפיע על איכות הציור ועמידותו.